Vad ska vi äta til middag....?

Shit allt kretsar kring mat alltid! Hehe! :) Jag kliver upp på morgon och vi äter frukost. Gensast börjar jag planera för lunch. När vi lekt och lagat lunch och ätit så sover vi lite.
Vi kliver upp och jag börjar fundera på vad vi ska ha till middag.
Så vad ska vi äta till middag?? Jag är galet sugen på fisk faktiskt. Det blir nog det.
Fisk å potatis. Nå mumsig fisk..... Ska googla lite recept.

Fick ett sms från en kompis nyss. Fan va roligt! Länge sen vi hörts av... Man blir så glad! Särskillt när det är en sån kul prick! :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag älskar ju lax !! Och jävligt gott (och enkelt) är ju att antingen grilla fjärilskotletter eller slänga hel lax eller såna där fyrkantiga bitar i ung. Koka potti till och göra en röra bestående av: en liten burk röd stenbitsrom, 1 burk lätt creme fraiche, salt, peppar och MASSA DILL ! ! ! Såsen är sjukt god, så ett tips är att slänga i med creme fraiche :) Man kan ju göra med kaviar också, det är gott de me :)



Ja, eller så laxsoppa, det är ju också sketaenkelt och hur gott som helst!

2009-08-13 @ 13:31:06
URL: http://sannaxel.blogg.se/
Postat av: Rebban

Vi ska äta fisk soppa ikväll.. ;)

2009-08-13 @ 14:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0