Två saker.. Eller nä! Tre.

Först: Guuuu, va jag är glad för en kompis skull! Hon verkar ha det gött... ;) Jag blir så glad! Tror föga på att man "Tvingat henne att erkänna..." ;)

Andra: Jag hittade inga bebiskläder! :( Det finns inga! Jättetråkiga på Lindex. :( Asså kläderna i strl 50. Ska se om jag hittat nått att beställa! :)

Tredje: Har hittat två par skor idag.... Lyssna noga nu.... till mig själv! Det ni! Jag köper nått till mig själv, fattar du?? Till mig. Catja. Roligt! :) På dojjan har om ju för fasen två till priset av en. (Asså par! Hehe!) Så jag kom hem med två par pjucks för 270 kronor! Lyckades hitta två par som var på halvapriset! Nice... Jag kan ju lära mig att uppskatta min  Post graviditet skostorlek! Praktiskt det finns alltid skor kvar på rean till mig!

Oj nämen nu blire fyra grejjer....

Fjärde: Varför är inte skor färdigimpregnerade när man köper dom? Finns det folk som föredrar att ha sina skor icke-impregnerade? Himla opraktiskt...

Nä nu ska jag börja med mat igen...
Patte jobbar över ikväll.. Kanske till å med över natten. Trist... :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, klockren kommentar du ;)

2009-08-13 @ 21:57:20
URL: http://ninniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0