Trodde det skulle bli svårt...

att få Elise å vila middag i sin nya säng. Hah! Trodde jag ja! :)
Efter lunch lade jag henne i sängen och... hon somnade. Sov i två timmar.
Så vaknade hon och jag gick in och vi mös lite grand. Jag gick ut och fortsatte se filmen jag och Patrik såg igår.
Jag hörde Elise gnälla lite i barnvakten... Gick in och kollade till henne å då hade hon precis somnat med överkroppen upp på sängen och rumpan och benen nere på den stora kudden jag lagt nedanför sägen. (Finns bild på detta men jag hittar inte kortläsaren just nu...) Hon vaknade av blixten och gnällde till så jag gav henne tutten hon tappade.
Nu när jag gick in så har hon krupit upp i sängen och somnat om! Hahaha! Detta var ju lättare än jag trodde! Hehe!

Jo jag vet att det är omöjligt att detta ska hålla i sig. Det är för bra för att vara sant... Snart vänder det. Vi kommer ha en ganska jobbig period med den nya sängen också. Det är jag helt övertygad om. Är inte ens säker på att hon är redo för en vanlig säng än.... Vi får se.  
Men lite lustigt var det faktiskt,.. hiihi...

Kommentarer
Postat av: Sussan

Det kommer att gå jättebra!

Kul med ny säng. Vad blev det för en? Ta bild o visa! Kram på er.

2009-08-03 @ 15:27:14
Postat av: angelika

ja nu vill vi se bilder, och vi vill ju se om du har nån mage =)

2009-08-03 @ 16:46:54
URL: http://www.lillafrokenlycklig.blogspot.com/
Postat av: Sanna

Ha ha, ja fyfan vad det ska ha sett ut :D

Ja, vi kan knappt tro att det är sant. Efter den första mardrömsnatten sa ju alla att "det tar tre dagar" - JO SÄKERT ERA JÄVLAR - tänkte vi. Det kändes som att det ALDRIG skulle gå. Men jävlar det gick :D Men nu väntar vi bara på återfallet :-O

2009-08-03 @ 19:11:56
URL: http://sannaxel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0