Sugen på grönsaker

Fick ett galet carving efter grönsaker så jag och Elise tog en långpromenad och gick förbi och tittade på hus. Jag och Patrik har äntligen kommit överrens om område och typ av boende! Helt otroligt! :)
Vi har inte kommit överrens tidigare åsså visade det sig att vi båda i smyg beundrat ett ställe... Fränt! :)
Gick förbi Rimi och handlade grönsaker å bönor till förbannelse och väl hemma blandade vi ihop till en härlig salladsliknande grej... :)

Både jag och Elise är hel trötta i skallen. Försöker få tiden att gå genom att läsa böcker (Elise har snart fler böcker än jag å Patrik har tillsammans!) och leka i hennes rum. Tiden går sakta idag. Ska käka lunch åsså ska vi vila. Förhoppningsvis länge. Jag känner mig slut.
Funderar på att fixa poolen till Elise idag och bada lite, Hon kan bada och jag kan steka i solen en stund.
(Önsketänkande.) Jag får vakta henne 60 sekunder i minuten så jag kommer inte få så mycket lugnt solande. Men men, pigus måste nog få sig ett dopp idag. Det är så hiskelitt varmt!

Kommentarer
Postat av: Sussie

Mmm. Grönsaker är gotti :)

2009-08-05 @ 11:46:17
Postat av: Linda å Ellen

Håller med Sussie,grönsaker är gott!!!Speciellt varma dagar.

Vart vill ni bo då?Vi har bott i G-vare ett halvår,saknar inte Mampa särskilt mycket.

2009-08-05 @ 18:37:45
Postat av: Sanna

Precis, det går inte direkt att glassa i solen utan det är ett evigt springande hit och dit och rycka grästuvor och stenar som är på väg in i lill-munnen. PUST !

2009-08-10 @ 09:15:24
URL: http://sannaxel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0