Slut som vanligt!

Jaha! Spelar tydligen ingen roll att man vilat i tre timmar idag. Jag är lika trött för det! Så typiskt!

Middagen hos Pip och Big'O var galet mumsig! Riktigt gott och jag och Patrik blev riktigt förtjusta av deras riskokare! :)
Elise fick sin första pinnglass ever och hamnade i trans när hon åt den. Hon satt blickstilla, blinkade inte ens och bara matade in tugga efter tugga. Hehe... Verkade som att hon tyckte det var för gott för att vara sant. Som att hon var rädd för att hon skulle vakna ur denna härliga glassdröm och hon rörde på sig. Hihihih!

Nu sitter vi och ska se film men vi funderar på att skita i det å gå å sova ist. Vi är slut....
Gudars.... Ska man vara såhär trött alla kvällar? Hur länge då? Till Elise är femton?? Hehe....
Äsch, jag har lärt mig uppskatta den ljuvliga sömnen till fullo. Det gjorde jag nog inte innan.
Nu vet jag hur underbart sömn egentligen är! :)

God natt.

Kommentarer
Postat av: Grannen S

Man fattar inte hur stor betydelse sömnen har innan man fått barn:)

2009-08-16 @ 22:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0