Sidådärja....

Sååh, då har mamma/mormor anlänt till ett evigt regnande Gve. Det regnar å regnar å regnar..
Så vi har roat oss med att kila på Dollar-Tore och köpa lite krafs. Jag köpte handdukar, hårband, och svart underlakan till sängen. (INGA SNUSFLÄCKAR KOMMER SYNAS! :))
Efter det drog vi på Jysk för att hitta påslakan. Å jag fick hjälp av Nordens trevligaste kille som jobbade där. FASEN så trevlig, man blir så sjukt glad av personal som är hjälpsam och glad. Han förklarade skillnaden på sängkläderna jag tittade på. Vi pratade sängkläder åsså rekommenderade han Royal varianten. Fick känna på påslakandet och   j a g   b l e v   k ä r !!!
Såååå jäkla sköna sängkläder. Jag har redan tvättat upp dom och kan knappt vänta tills jag får lägga mig i dom. Uhuhuuu! ♥

Efter shopping så kom vi hem och lagade lite mat. Gjorde mina rosépepparbiffar och mamma gillade dom. Bra bra! Elise är trött här men kan inte vila, hon klättrar på mormor hela tiden. :)

Ikväll ska vi se Män som hatar kvinnor. Jag tror den är jäkligt bra...

På tal om män som hatar kvinnor. När jag hörde om mordet i Smedbyn fick jag smått panik.
T BOR I SMEDBYN!! HON ÄR 25!! HON HAR TVÅ BARN!!! HON BOR I ETT STORT RÖTT HUS!!!
Ja jäklar, jag var så orolig så jag höll på å dö innan jag fick tag i henne. Det visade sig vara hennes vän och granne som blivit mördad....
Va hemskt. Så jäkla hemskt... OJ! Jag säger inte att T´s sambo är våldsbenägen, ABSOLUT INTE!!! Men man lir ju orolig när det stämmer in så bra på henne...
Vila i Frid Frida..
En tanke (mijoner rent av) till anhöriga och dom stackars barnen....




Kommentarer
Postat av: Linda å Ellen

Vi tänkte se Män som hatar kvinnor igår men det blev senaste Wallander istället.Spännande att höra vad du tycker om den.Har du läst böckerna?

Skickar oxå en tanke till barnen....

2009-08-29 @ 19:39:34
Postat av: Anni

Man tror att man lever så skyddat här uppe i lugna Norrbotten, men monster finns det dessvärre överallt! Kan inte ens tänka mig vad familjen går igenom!



Apropå nå helt annat, svarta lakan, något som syns desto bättre på dom är snusKfläckar...har jag hört;o)



Hälsa mamma!

2009-08-29 @ 20:35:07
URL: http://annia.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0