Shit pommesfrites!

Fast shit nudlar kanske jag ska säga!
Va fasen jag köpte hem mitt favvomärke nudlar (nu när jag ohämmat käkar kolhydrater igen!) och ska precis koka ihop ett paket till lunch (yeah, jättenyttigt men jag vill inte väcka Elise så jag gör nå snabbt).
Men jag öppnar paketet och känner (med min känsliga gravidnäsa) till min förskräckelse att nudlarna luktar ju. Jag har aldrig kännt att nudlar luktar nånting... Me det gör dom.
Å ska jag tala om för er ickegravida exakt VAD dom luktar. Jo det ska jag tala om för er. Dom luktar Tapetklister!
Jättemycket! :( Urk. Å det luktar inte gott. Men fy....
Nå det hade kunnat va värre.


Göttigaste nudlarna trots att dom luktar tapetklister när dom e rå...eller ja. Okokta kanske det heter...

Kommentarer
Postat av: Anonym

mohaha, grattis. de visste vi ju inte ;) tycker de luktar lika mkt röv kokta :)

2009-08-18 @ 13:40:50
URL: http://ninniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0