Scary å va ensam hemma...

Haha! Ja alltså helt sjukt men när Patrik inte var hemma igår kväll var jag rent av mörkrädd! Hahaa!
Skumt.. Men det var så tomt och ensamt här. Jag passade på å se en Wallander film (eftersom dom är bannlysta här annars!) men det gjorde inte saken bättre. I filmen fanns en massa mördare som smög runt i mörkret och sköt folk. Tusan också.... :(
Jag gick till slut och lade mig och lämnade Patriks lampa tänd för jag tänkte att han skulle komma hem nångång på natten.
Klockan fyra pep pigan inne i sitt rum, jag gick in dit och hon har för första gången krupit ur sängen på natten.
Tänkte ringa Patrik och fråga hur det gick men han skulle bara känna sig stressad så jag lät bli.
Jag ringde inte förrän jag och Elise klivit upp och hon ätit sin välling.
(Elise hade förresten tagit av sig blöjan när jag gick in till henne i morse!)
Så Patrik kom inte hem förrän efter sju i morse. Ojoj... dom har dragit ett 24 timmars skift. Huuh! Tufft.
Nu ligger han och sover. Förhoppningsvis så väcker inte Elise honom. Hon surar lite här så risken finns att henne gap väcker honom,.

Liza och Rio ringde precis och vi bokade in en Play-date för kidsen! KUL! Elise kommer nog bli glad över å få träffa honom! Sist dom träffades kramade ju Elise Rio hela tiden. Å stackars Rio, han går himla bra, men han klarar ju inte riktigt av att bära Elises vikt också så dom trillade omkull hela tiden. Elise klättrade bara upp igen å skulle krama honom,.. Hehe! Killtjusare där! :)

Nämen, nu ska jag ta tag i nått här hemma. Ska ju iväg efter lunch å vila å hälsa på i Mbgt.

Kommentarer
Postat av: Anni

Jag blir också lite harig när Danne jobbar dygn, har nog för vild fantasi!=o) Fin mage du har!

2009-08-12 @ 12:31:17
URL: http://annia.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0