Såklart! Typiskt!

Ja nog är det typiskt. Jag glömde ju kameran! :(
Även om jag hade haft med den så hade det inte blitt mycket fotande. Intensivt buskflyttande har vi ägnat oss åt.
Annars en helt sjukt tung dag, varit jättetrött illamående och yrslig. Inge kul alls,,, :(
Även nu känner jag mig sådär lite.....lite.... lightheaded du vet!
Elisen är vildare än vildast och hänger faktiskt på mitt huvud.
Ikväll ska vi ha picknick. Vi ska sova över på picknicken.
Ska hämta upp madrasserna från förrådet och bädda åt oss alla på golvet i tvrummet åsså övernattar vi där ihop! :)
Det är så mysigt! Vi tänkte se nån film men jag misstänker att vi kommer somna bums faktiskt.. Hehe.
Nåja, misigt blire iaf! :)

Huuuuääääähhh!!! GUD VAD TÖRSTIG JAG BLEV!!!! Måste gå å dricka vatten...
Hoppas ni haft en bra daah!

Kommentarer
Postat av: Emma

Picknick? I vardagsrummet?

Mysigt :)

2009-08-22 @ 09:34:40
URL: http://nutiopa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0