PS.

Mitt journalistsinne har inte dött!
Ett ämne jag fastnat för sen en tid tillbaka och har kollat in i en hel del syns idag på nyheterna.
Någon journalist har reagerat på samma som jag.. Exakt samma sajter å allt.
Detta kan innebära två saker:
1. Jag är inte groundbreaking enough. Någon annan har ju valt att följa samma ämne...
Men jag tror mer på 2an...
2. Jag har kvar instinkten. ;)

Uuuuh, tänk om man skulle palla skola.... Får ångest bara jag tänker på det. Min prestationsångest gör eventuellt plugg till en pina. Patrik brukar säga att min prestationsångest är så allvarlig så den blir jobbig för honom. Haha!


April Oneill från kanal 6 nyheterna i TMNT..
Hehe! April väckte journalistdrömmen i mig en gång i tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0