Ny granne

Ja alltså våra grannar. Vi har fått en ny som flyttat in under oss. Första intrycket av denna granne var ju kanske inte det bästa. Efter tio igårkväll gick jag in i sovrummet och såg tv. Somnade ganska bums men vaknar med ett ryck en timma senare. Då sitter granntjejjen med hela sin kompisskara och vrålar ut hur dom kn*llar. Ja jäklar jag säger det... Vilka detaljhistorer. Jag fick höra allt från deras intimrakning till hur dom gör det med hur många och bla bla bla...
Mycket mer info än vad jag behöver från okända människor. Å det gick ju inte direkt att missa. Dom satt ute på balkongen och vrålade och asgarvade. Hojj.... Jävligt irriterande. Verkar vara yngre tjejjer som inte har särskillt mycket skinn på fötterna (Patrik citat! Så jävla bra! :))
Till slut fick jag nog och gick ut på balkongen... "Hörrni ursäkta, jag har småbarn som försöker sova här.."
En av tjejjerna tittade förvirrat och chockat upp. (Bevisligen unga eftersom dom verkligen verkar tro att dom är ensamma på denna jord. Jag minns när jag också skränade högst på balkongerna för JAG ville ju göra det och hela världen kretsade ju runt mig...) "Oj, vi ska dämpa oss.."
"Bra tack!"
*Galet fnittrande och det lät som en elefanthjord som rusade in i lägenheten under*
 
Hmm.... Som sagt tidigare. Som skorpion är jag ganska svart/vit. Jag dömer folk ganska fort. Men jag har lärt mig att "döma om" också. Får väl se vad jag tillslut kommer tycka om min nya granne.. hoppas att hon växer lite granna i mina ögon iaf! Hahaha!

Nä nu ska jag balga kaffe.


Jojust! Jag är ju nu i vecka 17 snart 18. Igår satt jag och Patrik i soffan å Patrik säger: "Kolla! Kolla vilken gravidmage du fått!! Den har ju kommit bara över natten!"
Men gud, han hade ju rätt. Magen stod rätt ut! :) Visserligen hade jag precis ätit också då brukar magen synas mer men nu putar det nog faktiskt iaf!
Fasen jag glömmer hela tiden att jag är gravid. Hela tiden. Ska läsa lite om andra graviditeten idag. Försöka fatta det.. Vi har svårt att greppa att det kommer komma ett barn till. :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha ha men fyyyyy vad trevlans då :) Usch, det är sånadär gånger man drar kudden över huvudet men ÄNDÅ hör vad de säger och ligger och stör sig på allt de säger (och givetvis ljudNIVÅN de har när de säger det) och bara hade velat göra det du gjorde. Jag är alldeles för feg, men nu när jag fått barn kan jag "skylla" på honom i alla fall. :p

Nääää, men nån måtta får det väl fan vara! Lite privatliv måste de väl ändå spara, right? Eller så kanske de önskade att någon snygg grannkille skulle höra deras diskussion så han bara kunde välja och vraka vad för slags tjej som gillar vad för grejer i sängen han ville ha , ha ha!

2009-08-04 @ 08:13:29
URL: http://sannaxel.blogg.se/
Postat av: Emma

Oj är du redan i v 18?

Vilket datum är det bf?

2009-08-04 @ 09:23:06
URL: http://nutiopa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0