Nu natt även för mig...

Jo fasen jag är såå trött så jag ska krypa ner under täcket nu. Patrik och Big' O for för att fixa med MC fix... Fniss. dessa pojkar. :)
 Idag trillade pengarna in på Patriks konto så nu söker han för fullt efter cykel.. Nu är han gla minsann! :)

Jag hade tänkt kolla nån film ikväll, antog att på sommaren så visar dom filmer hela natten men så jag bedrog mig! Dom visar inget bra på TV. Typiskt.. Men jag behöver nog sömnen mer. Helt sanslöst hur slut jag är.
Orkar knappt skriva. Hehe! Shit asså, jag hade tänkt att det skulle bli jobbigt å ha småbarn å vara gravid men jössös. Detta är verkligen mastigt! Nu sovaaa, imrrn ska vi på BVC på Elises 1års kontroll. Tror nog att hon får spruta minsann... Ska bli spännande å se vad hon väger. Är vi över nio kilo måntro,,,,

Nä nu orkar jag inte en sekund till... Hejj!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-08-05 @ 21:25:10
URL: http://viktoriasvedberg.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Hej!:) Jag brukar läsa din blogg ganska så ofta och jag gillar den. Men det var inte det jag skulle säga. Jag tror jag såg dig och Elise idag, du pratade i telefon och ni var på väg mot sjukhuset då du "körde" om mig och en annan tjej med barnvagnen:) Jag var ute och gick och hade en hund i famnen. Haha:)

2009-08-05 @ 21:28:12
URL: http://viktoriasvedberg.blogg.se/
Postat av: Robert du vet (shell)

Du har en jävligt rolig och bra blogg..:)

2009-08-05 @ 23:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0