Nu har jag grävt fram datorn

Jahaja jo datorn har legat under soffan så jag har inte orkat gräva fram den. :) Sen så ligger ju madrasserna på golvet mellan sofforna så det har inte vart lätt å komma åt den rackaren.
Madrasserna ligger kvar för vi ska göra ett nytt försök på myskväll. Hehe! Igår tog myskvällen slut innan den ens börjat. Hehe... Vi drog igång värsta grälet över en sån stor grej som att volymen på Patriks mobil inte riktigt funkade. Hahaa! :D
Fatta vilka onödiga gräl man har. Ja åsså till råga på allt så tjurade jag med att jag skulle ha myskväll iaf och skulle flytta tvrumsbordet själv och råkar bryta ett ben på bordet när jag ska skjuta den över mattan.
Patrik tittar pecis in i tvrummet när benet går av och vad gör jag? Hehe, gissa?
Jo jag får nån bugg i hjärnan och börjar skratta. Jag börjar asgarva och kan inte sluta. Patrik blev ännu argare å då skiftade mitt humör igen och jag också sur som fan. Nu när jag tänker på det så var det så sjukt... Hm. :) Typiskt! :)
Så igår somnade vi med ryggen mot varann fortfarande jättearga.
Men idag är en bra dag så vi bestämde oss för att ha myskvällen ikväll istället! :) 

Vad ahr vi gjort idag?? Haft en hel mysdag tror jag. Jag och Elise sov i tre timmar efter lunchen hade typ sjuhundra missade samtal, borde ringa upp alla men har inte idats ännu.. Gaaah..

Nåmen........ Ska ta och leka med Elise. Hon kräver uppmärksamhet här bredvid!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha ha, mmmmm, intressanta gräl man kan ha ibland :D

2009-08-23 @ 10:01:57
URL: http://sannaxel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0