Nått luktar SKUNK

Alldeles när jag sitter vid datorn så luktar nånting såååå ILLA!! Å bara här... Patrik säger att jag känner lukten av mig själv. Hehe. Men jag envisas med att det är nått här som luktar. För jag känner det så fort jag sätter mig vid datorn.
Å jag känner det trots att jag håller på å bli riktigt förkyld.
....Fick nog. Jag slet previs bort sofftyget och slängde det i maskinen.....
Nä..... ..Det luktar fan ännu! ????!?!?!?!?!?!!??! MEN VAD ÄR DET SOM LUKTAR????? Jag sniffar runt som ett tok här men hittat inte felet!! Jag blir tokig!!!

Nä nu jäklar ska jag hitta det som ligger å stinker!

Kommentarer
Postat av: Johanna

kanske lägenheten eller bara graviditeten?:P Jag tyckte att vårat tvrum konstant stank korv under hela graviditeten och jag sniffade och nosade men hittade inte en enda begravd vurreskiva. Så ja det tåls att spekulera för nu är korvlukten putsväck ungefär samtidigt som Ellsingen tittade ut:)



2009-08-28 @ 22:41:36
URL: http://johannalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0