Nackspärr när som helst!

Ja fi tuuusan! Har haft ont i nacken och mellan skulderbladen i flera dagar och nu känner jag att minsta lilla hastiga rörelse kommer att trigga en total nackspärr! Huvva!
Försöker sträcka och dra men det verkar inte hjälpa. Patrik ska massera senare så får vi se om det släpper.
Var ju på apoteket och köpte Zon men såg nu att det får jag inte använda när jag är gravid. För tusan vad göra nu??
Spikmattan får jag ju inte heller ligga på nu när jag är gravid.. Vad ska vi gravidisar göra med våra krämpor?
Jo idag gör det riktigt ont... Hoppas jag klarar min undan från nackspärr... Vad fasen gär jag om jag får det? Kan ju som inte riktigt hänga med i Elise tempo då. Nåja, Patrik är ju ledig från och med fredag så om jag nu nackspärrar så får jag iaf vänta med att spärra nacken till imorgon kväll. Sen så är det ju lungt!

Patrik har äntligen insett att det är MASSOR med jobb att vara hemma med Elise. Jag tror faktiskt att han trott att det varit rätt glidigt.. Idag sa han efter att ha sett efter Elise medans jag duschade "Jag förstår inte hur du orkar...."

Jo för att svara på Lindas fråga... Vi vill bo i radhusen på Vallmovägen! :) Dom är sjuuukt mysiga. Å vilka härliga små trädgårdar! :) Jag och Patrik älskar ju att pyssla i trädgården! :)

Kommentarer
Postat av: Linda igen

Hoppas att du slipper nackspärr,inte kul!!!

Dom husen är fina.

2009-08-05 @ 19:25:54
Postat av: Sanna

Mmmmmmm, då var vi där igen. Alla (speciellt fadern - obs inte gud ! ) tror att det är helt glassigt att vara mammaledig. Att man hinner göra schooiiiitmycket och man bara fikar, glider runt och njuuuuter. Men men . . . Ack så de bredrar sig. Anders sa något liknande efter hans FÖRSTA NATT med Noah. Ja, jag låg ju i samma säng, men Anders fick ligga bredvid Noah hela natten och ta honom nrä han vaknade och även kliva upp på morgonen. Anders var TOTALT utmattad på morgonen. HA HA, jäkla klenisar :p

2009-08-10 @ 09:18:09
URL: http://sannaxel.blogg.se/
Postat av: Sanna

Psssst, ska Patrik vara pappaledig något?



Det blev många kommentarer nu märker jag, haha :)

Har ju som en miljard bloggar att läsa nu när jag varit borta, GAH!

2009-08-10 @ 09:18:41
URL: http://sannaxel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0