MITT fel att dom gjorde slut!!

Typiskt. Jag har gjort det igen!
Inte nog med att jag dödade Kingen av pop Michael Jackson, jag dödade Spede (finsk TVstjärna) nu har jag dessutom gjort så det tagit slut mellas Cicci Ehrling och Martin Lidberg! Så typiskt mig... Jag mpste verkligen börja pasa mig för vad jag säger (tänker).
Det var härom veckan........
Cicci och Martin har ju sitt fadderbarn Chii (Hej stavning) i Nicaragua (som alla vet som lyssnar på Mix Megapol)...
Dom gör ju reklamen tillsammans om deras kära fadderbarn å hur dom varit å hälsat på och bla bla bla...
När jag hörde reklamen en dag så tänkte jag såhär:

"Ough! Jobbigt när och om dom gör slut... kommer dom spela den här reklamen då?.....
Vem av dom tar fadderbarnet? Ska dom dela på den där hundringen?? Eller är det nån av dom som vänder Chii ryggen...... Hmmm.... Jobbigt när dom gör slut.. Öh! OM dom gör slut såklart..."

Å vad händer?? Jo veckan efter sägs det på nyheterna att dom separerat.
Sådärja, klant Catja!
Undrar vem som tagit över Chii??

På tal om reklam på radion.. Hade som vanligt på radion i köket idag när jag lagade middag (det blev Patriks favvo, Spagetti och köttefärresås) så hör jag en röst jag känner igen...
What??! Mitt X lillasyster!! :) Jorå, hon pratade i reklamen.. HihI! Coolt! Ska Facebooka åt henne att jag hört henne....

Nä nu ska jag nog ta och drinka mitt vaniljte i vanlig ordning och se om jag hittar nått å glo på TV.
Kanske också testa på yogan utan Elise klängade.. ;)

Men först! Måste jag läsa lite bloggar. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0