Min I wish to do list

Jess, Todäj aj wiss to:

-Gå på biblioteket.
-Hämta ut mitt paket som jag glömt att hämta.
-Städa (Trosdag du vet!)
-Tvätta vittvätt.
-Betala räkningarna.
-Handla.
-Laga mat.
-Upptäcka att Grey Anatomy, Desperate Housewives, och CSI LV visas ikväll.
(Fast ska jag dra till med det så kan juag ju lika gärna skriva in.....)
-Hitta gratis arbetskraft som tvättat min vittvätt, städar, lagar mat, handlar.
-Hitta nån som vill betala mina räkningar plus ge mig en ordentlig bonus.

Elise kompenserade för den sena uppstigningen igår och vaknade innan sex. Wöu. Jättekul.
Vi har käkat frulle, Patrik lyckades riva ner halva skrubben när han skulle ha fram Gud-vet-vad (??!).
Aaargh.... Känns inte som nån bra morgon.
Nåja hoppas det bli bättre. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0