Lille Lector och Elise, blivande hästtjej!

Var till stallet idag å hälsade på. Lille Lector har box vila. Har lyckats gå och bli halt.. Antagligen sparkat i hagen eller nått. Tydligen varit halt ett bra tag. Så han var gosjuk värre! :) Sötisen... Usch vad jag kommer sakna det stället. :(
Men i sinom tid så.. :) Sa till C att gruppen inte får göra nå framsteg. Dom får inte sticka ifrån mig! :)
Elise var inte alls rädd för hästarna idag. Sist var hon ju helt skräckslagen och vågade inte ens blinka. Hihi.
Men inte idag. Idag tittade hon med stora ögon och var så nyfiken på hästarna.
Hoppade över till C´s famn och gick och klappade hästar och sadlade. Sötnöt!
C hade henne i famnen och borstade en ponny samtidigt, Elise klappade på ponnyn, tittade på borsten, tog den från C och började borsta den själv! :) Hihi! Dukkti!
Snart måste vi skaffa häst!

Funderar om man skulle ta en sitslektion innan man blir för otymplig.... Hmmm.... Hade ju inte skadat. Jag vill jag vill jag vill....

Hade behövt ut å få lite friskluft. Vi har knappt fått nån idag. Bara varit å handlat. Man blir så såsig utan frisk luft..

Jahaja, ska se om jag tar mig in och ut ur köket utan att få sår i öronen av allt jäkla MC prat... Ojojoj.. Pojkar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snälla, snälla, snälla... vänta tills Knodden har kommit ut... please... Kram

2009-08-27 @ 19:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0