LÄTT det roligaste jag hört... EVVER!

Hörde en sån otroligt rolig grej... :) Hihihiii!
Det var en familj med en pojke i tjugoårsåldern som hade nått litet försåndshandikapp här i norrbotten...
Pojken var ensam hemma och hade ringt till sin pappa på jobbet.
"Pappa du måste komma hem! Jag har fångat ett TROLL!" Hade pojken sagt exalterat.
Pappan hade ju sagt att han var på jobbet och inte kunde komma hem nu. Men dom skulle väl kolla på trollet senare...  Pojken hade ringt sin pappa igen efter en stund och sagt att pappa måste komma hem nu för han hade ju fångat ett riktigt troll. "...Jag har låst in honom i garaget!"
Nu hade pappan börjat fundera att allting kanske inte stod så rätt till där hemma så han hade åkt hem från jobbet.
Å tur var ju det! :)
För i garaget hade denna tjugoårige grabb låst in... En dvärg!!!! Hahahahahaaa!!!!! :D
Grabben hade sett dvärgen gå förbi på gatan, varpå han hade dragit den snabba slutsatsen att det där MÅSTE ju bara vara ett troll! Så han hade rusat ut och plockat upp "Trollet" burit in honom i garaget och stängt igen dörren.
*Skrattar så tårarna sprutar*
Så där hade dvärgen fått knalla runt tills pappan kom hem. Hihihii! Han hade väl inte blivit särskillt arg alls han hade sagt nått i stil med "Ja jag märkte ju att det kanske inte står helt rätt till med grabben.."

Jamen herregud.... *Skrattar* Ja det är lätt bland det roligaste jag någonsin hört!
(Jag väljer att skriva detta på bloggen för pojkens familj såg detta som en rolig grej och inte har några problem med det heller. Även för att inga dvärgar kom till skada! Hihi! Är jag taskig??? ;))
Hur som hellst så är det bland det sötaste ocj roligaste någonsin! Å tänk va glad grabben ska ha varit som lyckats fånga ett troll! :)

En annan grej som nästan är lika rolig var... Tror det var nån här i Gällivare i Kullen om jag minns rätt. Minns inte riktigt vem det var.
Men det ringde på hos en familj där mamman och deras två-tre åriga son (tror jag det var) var hemma. Mamman hade ropat åt pojken att öppna dörren för hon var upptagen med något annat. Pojken hade öppnat dörren å där stod en stor skäggig neger. Mannen var en försäljare och frågade efter pojkens mamma.
"Mamma kom!" Ropade pojken samtidigt som han inte tog ögonen från mannen.
"Vem är det?" Ropade mamman.
Pojken tvekade och ropade tillbaka till mamman "Nämen...Kom nu!"
"VEM är det?"
Pojken hade inte viljat svara utan ropade bara igen att mamma skulle komma.
"Men sluta nu, VEM ÄR DET?"
Pojken tittade på mannen och ropar tveksamt:
"Menh..... Jag vet inte,  jag TROR det är en häst!"

MUHAHAHAHAHAHAHAAA!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hahha ja det är inte alltid så lätt här i livet...men det var ju skönt att ingen tog illa vid sig. Haha..förstår att du fick dig ett gott skratt, det fick jag med :)

2009-08-31 @ 15:22:40
URL: http://ontheinside.bloggsida.se
Postat av: Anni

Haha, mamma och syster tror jag blivit knäpp där jag sitter och asgarvar!=o)

Om jag är teknisk nog så måste jag nog länka till det här inlägget...

2009-08-31 @ 17:38:19
URL: http://annia.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Haha va bäst ;)

2009-09-01 @ 10:32:34
Postat av: Anonym

Det där är en skröna som cirkulerar i lite olika varianter (jag har själv hört den i fyra olika tappningar från olika delar av landet) , har alltså aldrig hänt men det är ju ändå en rätt kul historia!

2009-09-03 @ 04:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0