Kräftskiva


Kräftskiva hos träsktrollen i Träsket. Blidde nån sorts Cowboytema av en slump.
Ursäkta kvallan på bilderna. Dom är tagna med Patriks mobil...

Men mooogeeeet Catja å Patrik, mooogeet! :P Kolla in den intressanta vinkeln på ryggen/magen. Graviditet gör lustiga saker med din kropp! ;)


P satt och längtade efter kräftor!


Å det gör vi med! :)

Kolla va mini jag är! Hahaa! Stod precis å berättade att när man tar bilder på mig i en folksamling så sen man en massa rumpor åsså mitt ansikte däribland dom! :D



Vääääldans gott och trevligt hade vi! :) Jag och Patrik drog oss hem vi tolvtiden. Denna gången i tid innan folket/festen lade i nästa växel. ;) Vi kom hem och låg och surrade och såg TV i sovrummet. Det var då.... Vår dotter började bråka med oss! :)


G´Natt puss

Kommentarer
Postat av: Sus

Du är jättesnygg som gravid ju! :)



Kram

2009-08-16 @ 17:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0