Kan inte gå in i köket...

... För om jag gör det så är jag rädd för att äta upp alla kräftorna! :)
Jag döööör! I need kräfts! Jag käkade ju inte en enda jäkla kräfta förra året... Åhåhåhåhåhåååå vad jag längtar!!!!! Funderar på att ringa och bombhota Aitik så Patrik får komma hem. Hmm... Vem skulle vilja bomba Aitik???... Typ alla som jobbar där antar jag...
 Btw. Dagens Fråga: Är Aiktik den stora ormgropen den verkar vara? Det verkar som att alla jobbarkompisarna legat med varann eller är sugna på varann! Har hört att dom där com-radiorna är rena rama Heta Linjen. Hahaha! Stämmer detta? Nån som vet?  
Nååå, jag är inte orolig för min Patteponk... Han är ju på nya Aitik. Haha. Men även om han vore i "Ormgropen" skulle jag inte va orolig.. :) Sånt är skönt värre.

Nämen faaan.. Nu svammlar jag bara här. Jag känner att kräftorna därinne håller på att pucha me over the edge!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hur smakar kräftor? Är det likt fisk? :p

2009-08-04 @ 18:38:36
URL: http://nutiopa.blogg.se/
Postat av: Sofie

Haha... hoppas kräftorn smakade gott. Du verkade då verkligen sugen på dom ler

2009-08-04 @ 20:41:53
URL: http://ontheinside.bloggsida.se
Postat av: Sanna

Ha ha haaaa !!

Sitter här med en aitiktjej. Hon jobbar dock i verket där det inte är så. Men där i gruvan säger hon att det är mycket kuckelimuck. Det är många som är ihop med varann där nere och de har liksom inget att göra när de jobbar, så de surrar på radion där det blir flirtning på hög nivå. Hojja, det är fan en jävla ormgrop! Sveriges största sandlåda :)



Pssssssst . . . Det visade sig att balkongincidenten innehöll en av mina bästa vänner. MOHAHAHA, fan vad hon skämdes när hon lästa ditt inlägg :D

2009-08-10 @ 09:12:26
URL: http://sannaxel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0