Justja! September närmar sig....

Ni vet jag sa ju att jag skulle göra nått spännande i september...
Men nu har jag fått ställa in det!
Jag hade faktiskt operationstid vecka 37 för att fixa brösten!
Dom ringde idag och sa att jag får göra det den nionde om jag vill för det blivit avbokningar.
Hihi!
Ja såklart ska jag ju inte göra det nu.. Boobsen håller ju på å bli ENOURMOUS på egen hand nu igen, nu kommer jag bara ha en matchande mage! Hehe!
Men ny tid bokas när jag slutar amma! :)
Speeeenanndeeee!! :)



Typ nått sånt här hade jag tänkt!
Heheee.... NOT!!! :D

Kommentarer
Postat av: Emma

Jaså? :o ska du göra det sen?

2009-08-27 @ 11:48:11
URL: http://nutiopa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0