HON HAR FÅTT EN TAND!!!!!

Jah! *Brolins mål-gest om å om igen* Där satt den!! :D
Hehe! Å inte var det dom övre tänderna som vi trodde, nädå, det har dykt upp en liten fristående historia i nederkäken. Hehe! Jag tyckte jag hörde ett klickande idag när hon tuggade på en bok vi lånade på bibblo men antog att jag hörde fel.
Men så satt vi och lekte med dockan (Hon fick en docka och dockvagn av S och F. Ninas föräldrar häromdagen! Tack tack! ♥), ja, iaf, vi lekte med dockan åsså skrattade hon å då såg jag den där inne! Hihiii!!! Heeelt pytteliten, men den var där! Stack upp lite genom tandköttet. Aha, aha, aha! :)
Väääärldens sötaste lilla tand. Å som vi har väntat på den.
Å nog är det typiskt, förr när Elise gnällt så han man sagt; Ja, kanske tänder på G....
Men nu, när det var en tand på G å hon grinat å tjurat, haft lite feber, tuggat febrilt på allt hon kommit åt så har varken jag eller nån annan nämnt nånting om tänder! Hehe! :)

Well, hon sover nu och jag känner av lite halsont. Ska ta och koka en kopp te se tv med min älskling (som jobbat på förjävla bra ute i Aitik under en lång tid och nu börjar folk få upp ögonen för honom. Folk som höga chefer.... Jag är sååå stolt! :))

Åsså hörrni! Jag var på bibblo och lånade lite böcker, bla boken som Mannen T inte kunde hitta i Patriks mormors stuga (btw, jag kan slå vad om att boken ligger i hörnet på golvet bakom soffan), Så nu får jag äntligen veta slutet!
Ja iaf, jag lånade pekböcker å så till Elise och hon bara Eeeeelskaaaar Max Napp (Fast vi läser Max Tutte eftersom vi inte använder ordet napp). Hon aaaaaaasgarvar när vovven kommer och vill ha nappen men; "Neeej vovven! Inte ta tutten!" Då garvar hon som bara den.. Hehe!

Kommentarer
Postat av: sanna

GRATTIS till gadden ! ! ! :D



Nå inte vet jag om det fanns nå djur. Hmm . . . det brukar finnas kaniner och grejer, men nu var det bara tomma lådor där . . . Men fåglar finns det ju i alla fall. Vi var väl där i två minuter och stirrade :p

2009-08-19 @ 20:14:07
URL: http://sannaxel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0