Fy fasen vilken natt.... :(

Huuuuuh! Jag har fått två timmars sammahängande sömn inatt. Elise har strulat strulat strulat och strulat... Hojj fasen asså. Vet inte vad hon bänglat men hon har gnällt, pipit, grinat, krupit runt, sparkats, tjorvat bla bla. Säkert nån hämnd för att vi var borta igår! Haha!
Patrik frågade om jag ville sova vidare så hade han tagit henne nu på morgon men jag sa att han kan sova nån timma till så går jag och sover när han kliver upp.

Nu sitter jag här och dricker kaffe å glor på Svampbobfyrkant. Fasen vicka sjuka barnprogram! :)
Nä jag ska ta och hitta nått mer att sätta i magen, fortfarande helt hungrig trots att jag käkat två knäckemackor!?
Sen ska jag slänga in några bilder från kräftskivan igår... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0