Första fallet svininfluensa är hos oss!!!!

Hehehee!!! NÄhäää! LUUUURAAAD!!!! Hihi! Gick du på den? Säkert, världen är så på helspänn så du skrek säkert:
"Jag visste det! Jag visste visste det! Jag har alltid tyckt att den där Catja är lite skum..."
Hehe!

Nåmen nu har jag skurat badrummet iaf. Å dammsuckat. Så nu får det då duga. Har verkligen inte lust me nå mer.
Patrik har slutat tidigt idag och kom hem och beställde korvsoppa. Å det lät ju faktiskt himla gott. Ska nig promma på affärn å handla åsså börja med lite mat......

Nä nu ska jag klä på pigan å mig åsså drar vi... Häjj!

Kommentarer
Postat av: eweline

fin blogg :D

2009-08-20 @ 15:12:34
URL: http://rrejsmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0