Våran roliga dag har börjat bra!

Ja verkligen! :) Öppen lek var jätteroligt! En massa härliga barn och mammor. Sen var det också en massa kuliga mammor och barn som inte varit med på länge! Riktigt kul.
Efter öppen lek fortsatte min stövel jakt. In på granngården och kollade om det fanns nå stövlar.
Vad som hellst, jag tar VAD SOM HELLST!!
Men nä. Inte i min storlek. Jag fattar inte hur det går ihop. Alla här har pygmefötter. Storlek 37 är liksom max.
Ja jag vet att vissa av er kommenterade om att ni hade större fötter... Men jag tror ni ljög! För jag har då inte sett nån med så stora fötter. ;)
Så, alla har 37. Men ändå så är det dom skorna med storlek 38-39 som gått åt.
Det betyder bara en sak......
...NÅGON är ute och köper upp alla ridstövlar och skor bara för att jag inte ska få köpa dom.
Jag börjar hålla med Den Bleke Basistens (som han kallar sig själv) pappa. 
Det finns inte bara Bult-stjälar-Ligor utan även Ridstövel-Banditer.

....Våran roliga dag blir bara ROLIGARE!! :D
Jag och Elise fick precis ett BREV! Ett riktigt brev. Skrivet med penna liksom! 
Åååh, så kul! 
Det var från Liza och Rio i Saltoluokta. Dom skickade en jättefin bild på Rio uppe i fjällen och önskade Glad Påsk.
Dom kommer tydligen hem i Maj-Juni nångång. Ååh va roligt! :)

Nu ska jag passa på att slänga i mig ett knäckebröd åsså ska jag se om min dotter sover eller är medvetslös.
Efter stöveljakten åkte vi till Kullen för att säga hejdå till Eva och Agnes, där var också Patriks kusin med deras lille son som bara är tre månader äldre än Elise. Kidsen hade superkul ihop! Elise har aldrig förr lekt så duktigt med nån!:)
Så båda kidsen lekte istället för att vila, vilket tog ut som ganska bra!
Så nu när vi kom hem så var tösen helt borta i drömmarnas värld. Jag bar upp henne från bilen, lade henne på våran säng, klädde av henne och lyfte henne till sin egen säng och hon blinkade inte ens. (Nä såklart inte hon sov ju! Men ja, du vet va jag menar!)

Sen så blire ju stallet... Äntligen! :) Hoppas det går minst lika bra som sist! Hade ju gärna gjort lite framsteg också! Hehe!

Kommentarer
Postat av: Tihi...

skor...

http://www.hooks.se/product.aspx?productid=200030&deptid=80



http://www.hooks.se/deptlist.aspx?deptid=78





inte så farliga priser och dom har dina storlekar...



kram kram

2009-04-14 @ 15:58:43
Postat av: Tess trött tokig morsa

inget kul när man inte hittar skor när man behöver det..

mina är sulan lös på hehe haft dom så länge att lädret e så gutt runt vaderna så måste lämna in å byta sula...

2009-04-14 @ 21:33:59
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0