Trött mamma och trött liten tösa

När jag kom hem efter stallet idag tyckte jag att pigan såg som så trött ut. Hmmm.
När jag gav henne kv'llsvällingen så somnade hon... What?!
Så det kommer fram att hon inte vilat nått medans jag varit borta! Jag visste inte ens att hon klarar det. Hihi!
Hon drog ju en gaaalet lång vila på balkongen i förmiddags. TRE timmar blåste hon på.. Det har hon aldrig gjort förr tror jag. Men sen har hon inte vilat mer. En vila på hela dagen, det brukar vara tre i vanliga fall!
Så nu hoppas jag att hon sover gott i natt. Hon kan ju strula till det nu när hon är lite för trött.
Nå vi ser ju. :)

Jag kom hem från stallet och beställde ett par ridstövlar.. Första bästa par bara. Orkar inte hålla på å köpa men framförallt SÖKA efter beggade. Då kan jag lika gärna bara beställa ett par nya men billigare stövlar. Nu slipper jag tänka på det. SKÖNT.
Hade Nipsen idag. Pigg som attan var han... Kul! :)
Men till nästa vecka vill jag ha SURISEN själv. :) Han är en riktig suris som sparkas, bits och slåss i boxen men oj så fin han såg ut å va å rida...

Men nu ska jag se klar DH åsså sooooovaaaaa..... Trööööött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0