Sorry avbrottet i bloggningen.. Drog till fjällen! :)

Patrik skulle ju ha kommit hem igår kväll men Sörlänningarna ville stanna längre så dom blev kvar en natt till. Patrik saknade oss så han ringde och bad mig och Elise komma upp!
Tjaaa, varför inte?! :)
Så jag Elise, Vera och Emelie åkte upp till fjälls vi med.
Våran pappa Patrik stod ute på vägen och väntade och tog emot oss när vi kom.... ♥
Elise sov för sördta gången i sin resesäng och vi åkte ut med skotern och pimplade lite under dagen idag.
Tyvärr hade vi inte spn tur med vädret så det var väre blåsigt. Jag och Elise fick hålla oss i pulkan.
Nå, Elise sov ju den mesta tiden.
Igårkväll drog jag och Patrik en ordentlig bastu i han morbrors stuga. Ojojoj, vilken stuga J har! :)
Superfin! Bastun var som en bastu i en villa... Sådär stugmysigt allting med ändå rejält och fräscht.
Sååå fint! :)
Det är så skönt att komma ut ibland åsså får man se till att värma vatten när man behöver det och laga mat över gasolspis.. Mysigt och otroligt avstressande. Vilket Patrik verkligen behövde....

Bilder kommer imorgon.. Nu ska jag och Patrik bänka oss framför Greys Anatomy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0