Smärtar mig

Har hört så myket hemska saker.
Jag tycker det är så hemskt och jag blir så jävla arg. Att man som människa kan bete sig så.


Men det var inte därför jag loggade in. Det bara flög ur mig!
Det jag ville ha sagt var; Idag är det dubbla avsnitt av Desperate Housewives!!! Tjohoo! Det brer på på våran "Glad dag"! :)

Jag och Patrik somnade sura igår. Inge kul alls! Sen minns jag inte ens vad det gällde. Haha! Snacka om onödigt! Han hade ringt i morse när jag sov men mobben var ju på ljudlöst, ringde upp och han är under jord. Typiskt.
Får ringa senare. Ska fråga om han minns vad vi tjorvade om! Hehe!

Kommentarer
Postat av: Lattepappan

Ja, är det något jag inte förstår så är det just DHW :D

2009-04-14 @ 13:09:59
URL: http://lattepappan.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0