Precis addat

Katrin Zytomierska på Bloglovin.
Camilla tipsade mig om hennes blogg...
Alltså jag gillar henne. Hehe! Hon är bara så cool! :)
Hon har kanske fyllt läppen till bristningsgränsen, ungarna kommer tro att det är en vandrande trampolin som passerar när hon är på löprunda i sommar. Men hon är skön Katrin. Hihi!
Sen är hon nog inte så elak som hon verkar. Hon har bara lärt sig vad som lönar sig för henne.
Jag menar kolla bara hur mycket  Restylane hon haft råd med! Haha!
Hon har samma mängder restylane i läpparna som Elita Löfblad hade silicon i tuttarna!
Det måste ju kosta liksom..


Kommentarer
Postat av: Tess trött tokig morsa

ja tycker hon är lite för frispråkig...

2009-04-15 @ 10:01:15
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: Catja

Jo hon är ju det! Men det är det jag tror att hon bara gör för att tjäna sina pengar. Jag tycker det är kul å läsa och få reagera; "Men herreguuud! Vad säger männskan??!!"

:)

2009-04-15 @ 10:08:27
Postat av: ulrika

Jag tycker hon är taskig, obetänksam Ja rent ut sagt jävlig...inte ens kul!! Hon ballar ur och kastar elaka komentarer till höger och vänster okej att hon får uppmärksamhet och kanske pengar också men jag tycker det hon står för känns lågt och osympatiskt!! Tycker jag alltså;)



Men du Catja är du verkligen nojjig mamma??

Jag tycker du verkar Cool och kul Mamma!!

2009-04-15 @ 13:19:11
URL: http://sonjaulrikas.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0