Nu ut på morgon promenad..

Skönt att komma ut på morgon promm. Fint väder ute som fasen..
Elise har tjorvat lite i natt. Haft ont i magen. Hon lyckades bajsa igenom blöjan, pyjamasen och allt igårkväll.. Hujj..
Jag jag antar att det var det som störde henne  i natt lite grand.
Till slut så somnade hon iaf på min arm.. Hehe! Armen känns ju inte helt okej när jag vaknade i morse,... :)

Men som sagt promenad nu.. Kanske slänger in bilder senare på Lector och gänget...
Alicia efterlyste bilder! :) Om jag kilar förbi stallet så tar jag nån bild! :)

Kommentarer
Postat av: Su

Riktigt härligt väder!!! :)

2009-04-29 @ 09:00:30
Postat av: syster

Helloooo.....com to the skype:) I´m waiting for you!

2009-04-29 @ 09:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0