Ja vilken jävla natt

Ja alltså, jag kan ju säga att jag grinat halva natten.
Fattar inte vad som är fel. Hon vaknar som till åsså börjar hon bara kryåa runt i sängen å surra och leka. Så ställer hon sig upp och ropar och tjoar å jollrar. Leker med sina mjukdjur och snurrar runt i sängen. Hon kommer som inte till ro av nån anledning.... Sen till slut så blir hon ju naturligtvis helt slut och blir ledsen. Men kommer ändå inte till ro.
Elise somnade kring fyra halv fem kanske på min arm efter att jag vaggat henne till sömns.
Det var första gången på hela natten jag hunnit somna själv..
Patriks larm ringde fem. Han hade ju öronproppar så jag fick skaka liv i honom samtidigt som jag försökte hålla för Elises öron på nått vis. (Jag känner att jag har lite problem att stava idag så ni får ursäkta....)
Sen vaknade hon kvart i sju och började kryupa runt.
Vägrar välling. Trött som fasen är hon ju så hon grinar ju för allting hela tiden.
Usch vad jag gnäller men detta är verkligen den värsta natten någongsin.
Jag har varit yrslig och illamående för jag varit så trött.
Nu har jag druckit så mycket kaffe så när hon vilar nu kan jag för allt i världen inte sova sjlälv...

Translation: Had the worst night ever with Elise. She hasn't slept at all. I''m like a zombie today....

Kommentarer
Postat av: Linda,Ellens mamma

Hur gammal är hon nu?Ellen tjorvade skitmycket ett kort tag när hon var ca 9 månader,läste runt lite å märkte att många barn tjorvar med sömnen kring den tiden,kanske ingen tröst men det går över!!!!Hoppas att nästa natt blir bättre!

2009-04-26 @ 14:49:35
Postat av: Danni

sover hon bra på dagen då?

vi märkte här förra veckan att alvin får verkligen inte slarva med dagsvilan, då är han omöjlig på natten!

han tjorvade, stod på huvudet, gnällde o.s.v heeela natten.

på dagen hade han bara sovit 40 min max, annars 2 gånger minst 1 timma!

hoppas ni får sova snart!

KRAM

2009-04-29 @ 06:56:04
URL: http://danni.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0