Morgon

Jepps vaknade i morse och förberedde mig på smärta när jag klev upp ur sängen. Men näe. Konstigt.
Känner lite i ljumskarna och lite i skinkorna men jag var förberedd på mycket mycket värre! :)
Har drömt hela natten att jag försökt förbättra min sits. :)

Idag skiner solen ska ut och promenera en sväng och lämna igen Sophies skor som jag inte använde alls. Tog mina vanliga kängor.. Gaaanska bökiga att rida med för dom är ganska "glatt" undertill... Men det gick ju. Tvingade mig bara att fokusera på fötterna lite mer vilket säkert bara var positivt.
Joo, känns skönt att jag ska ut. Det ser ut å vara jättefint väder.

Imorgon ska jag och Patrik och träffa prästen och även Johan. Patrik ska ju å gadda sig på fredag! :)
Måste försöka klämma in lite ärenden imorgon också, åka och handla det sista till dopet och in på banken en sväng.
Fullt upp imorron. Ptjouh!
På fredag kommer även min mamma! Tjo! Det var bra att hon kommer. På fredag gäller nämligen tårtdekorering hos Patriks mormor i Kullen och då kan jag behöva en barnvakt! :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Klart jag kommer :-) När som helst ni behöver hjälp så hör av er... Vad är mammor till för... Puss o kram

2009-04-01 @ 15:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0