Morgon

Igår avslutades dagen med att Sara kom förbi och vi satt ute i solen mot husväggen och bara mös och solade. Patrik kom hem från jobbet och jag och Elise gick och köpte lite bröd. (Jag tänkte; Fuck GI!)
Hem igen och vi gjorde varma mackor till Greys Anatomy... Så himla kul när ja lyckats få Patrik att gilla mina serier. Men han har väl verkligen gett dom en chans. Han tycker nog att det är lika bra att försöka hänga med i dom eftersom han ändå måste se dom! :) Men dom är ju himla kul om man börjar hänga med och hålla koll.

Imorse kom Camilla och Andreas på morgonkaffe. Fem över sju tror jag att dom knackade på. Jag gjorde precis välling till lilltösa. Så vi drack morgonkaffe ihop hela högen och gjorde planer för dagen. Vi ska (när Elise vaknar) åka hem till dom och spela spel och sola på altanen. Det är ju toppen med en altan. Då kan ju Elise va med ute och hon slipper bara sitta i vagnen! :)
Skrattade så vi höll på å kissa på oss när dom skulle åka härifrån. Andreas svammlade som vanligt.... Camilla låg på golvet och tårarna sprutade, Patrik höll på att vrida sig av skratt i dörröppningen och jag stod dubbelvikt.
Prova nångång du också, upprepa en konversation ur en porrfilm men byt ut alla vulgoorden mot ord som; Skruv, pillesnopp och snippa.
Mycket roligare än man kan tro. Eller så kanske det bara är Andreas som imiterar så bra!

Nu har mina tröttisar vaknat igen hör jag... På med kläderna gullungar så åker vi ut i solen!!

HÄRLIGT MED VÅR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0