Middagen trots kryddkatastrof GODKÄND

Haha! Jaa, lite annorlunda än förra gången kan jag ju verkligen säga att det var! ;)
Men det gick ju att äta iaf! :)
Detta var första gången Elise ätit precis exakt det vi ätit! :) Lilltjejjen äter stormat.
Inte några små mängder heller.. Nädå! Hon har aldrig ätit så mycket som hon gjorde nu.
En stoooor portion och dessutom satt hon och gapade som en liten fågelunge mellan skedarna jag gav. Hihi! Sötis!
¨
Nu ska jag å diska undan......
Nämen justja! :) På tal om det!! :D
Vi har haft en av våra gula tallrikar på vift. Borta. Vi har sökt och sökt och Patrik svär sig fri från att ha slagit sönder den. Jag kan också med ganska stor säkerhet säga att jag inte slagit sönder någon tallrik.
Sen har ju även min blåa temugg varit försvunnen som ni vet....
Och idag märkte jag att ännu en tallrik saknades! What??!
Vart tusan tar dessa saker vägen. Jag och Patrik kollade igenom skåpen men utan att hitta dom.
Patrik gick tillbaka in i TVrummet men kommer strax utrusandes in i köket igen och stegar rätt fram till våran diskmaskin och sliter upp den. Jomenvisst! :)
Den ena tallriken, två skedar, två glas, och två tekoppar. Varav en tekopp är en stor blå mugg!
Tjihoo!! Patrik löste biffen!! :)
Våran diskmaskin är inte i kopplad. Den bara står där och ser fin ut. Men det vet ju inte dom som kommer och hälsar på.
Såklart började vi klura på vem som satt in sakerna i maskinen. Vi vet ju båda två med oss att det inte varit vi.
Än en gång löser Patrik mysteriet.
"Hörrö jag vet!! Det måste vara din lillebror!!"
Haha! Våran Flash Gordon har packat diskmaskinen! :) Artig och väluppfostrad grabb det där. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0