Man ska aldrig pusta ut!

Läste häromdagen om saker som man råkar ut för som småbarnsförälder.
I den listan stod det att man får stå ut med skräcken och rädslan när barnet faller från föräldrarnas säng och soffan.
Jag tänkte för mig själv att vi haft tur. Vi har haft en jäkla tur.. Elise har inte ramlat från nått högt.
Men det skulle jag naturligtvis inte tänkt.

Jag stod idag och bytte sängkläder och Elise satt mitt i våran säng och tumlade runt. Hade ju koll å så men i nätt ögonblick har hon hunnit till kanten och just när jag kastar mig efter henne så kastar hon sig ner mot golvet.
SMACK i backen bara!
Å jissses vilken smäll hon tog emot. Skrek och grät som stucken naturligtvis... Hojja!
Jag gick och bar och kramade och tröstade hur länge som helst.
Usch lillgumman fick riktigt ont... Men ingen bula eller nått. Hon var lite röd i pannan en stund bara.

Men jag måste lägga in en bild på tösens säng. Ååh den ser så mysig ut. Vill själv sova i den.
På bilden är den nya mobilen hon fick av Aira och den nya rått-snutten fick hon av Lina....
(Ni får stå ut med att bilderna är lite snea å så... Satte in dom direkt från mobilen...)


Kommentarer
Postat av: Emma

Stackaren! kommer ihåg när Leon rullade ner från sängen första gången,då ramlade han framför dörren så jag inte fick upp den. Vilken panik! :(

Vad myysigt : )

2009-04-05 @ 20:09:40
URL: http://nutiopa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0