Lyckades

Lyckades styra upp Elies dag igår iaf! :)
Har äntligen fått sova ordentligt. Guuuud så skönt! :)
Igårkväll kom Keisu och Camilla och hälsade på. Vi såg Australia med Nicole Kidman. Av det jag såg så verkade den jäkligt bra. Såg dom två första timmarna men somnade innan den sista halvtimmen intjorvad mellan Patriks ben. Låg som en liten ostkrok men inte hindrade det mig från att snarka och störa dom andra! :) Patrik fick väcka mig så jag blrev tyst... Hihi! Men jag gillade filmen skarpt. Jättera. Men ooo så lång.

Sitter och mumsar på skinkan jag gjorde igår. Fasen va gott det är! :)
Mumsar på skinkan i tvrummet. Det enda rummet vi gjort lite påsk i.
Är det förresten idag man klär ut sig till påskkärring??
Hade tänkt leka maskerad med Elise idag. Ska till Kullen idag. Patriks moster har kommit så jag tänkte åka dit och säga hej. Hade ju varit kul om Elise var utklädd. :)

Kommentarer
Postat av: Rusu

Det var igår skärtorsdag man ska vara påsk kärring! ;) Jag hade besök av två igår på grillen i af! Puss

2009-04-10 @ 10:48:41
URL: http://rusubecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0