Långfredag justja...

Ja det är ju långfredagen idag naturligtvis! Inte kan man ju hålla på å klä ut sig då inte!
Nä idag ska vi ha det tråkigt och ledsamt. Jag tror att om jag skulle gå över till Göta så skulle jag nog få se någon som sörjer Jesu död. (Gjorde en liten smiley här men det är väl också olämpligt va?!)
'
Det får bli imorgon vi klär ut oss istället, på påskafton.
Enligt Wikipedia så är det vanligast i västsverige att man klär ut sig på påskafton. Men eftersom jag är mer västerut nu än var jag tidigare bott så borde det vara okej för oss också! Hehe!

Tittar på mitt påskris här.... Hur fasen ska det kunna slå ut och bli fint om inte solen skiner lite på det?

Ganska så maffigt ris har vi. Har ställt det i fönstret så när du kör förbi kolla upp mot oss så får du se! :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Har inte varit sjuk. Men Leon sover jätte dåligt och ja allt känns lite jobbigt bara :(

2009-04-10 @ 13:19:06
URL: http://nutiopa.blogg.se/
Postat av: mamma/mormor/svärmor

Glad påsk på er... Mormor ska ersätta påskägget till Elise när vi träffas... Puss o kram

2009-04-10 @ 19:43:56
Postat av: Lattepappan

Hoppas få se lite bilder på era förklädnader sen :D

2009-04-11 @ 03:36:11
URL: http://lattepappan.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0