Kul igår!

Vi hade galet trevligt igårväll! :) Alla dök tyvärr inte upp men vi hade trevligt ändå! :)
Gjorde planer för denna kväll även. Pip med man är på väg över och vi ska äta vitlöksbröd. HELT SJÄLVA.
Våra bröd ute igår fick vi ju verkligen inte ha ifred så vi bestämde oss för att käka vitlöksbröd och se film igår kväll. Haha!
Jag och Patrik behövde nog också ta oss ut lite grand. :)  Patrik är så ovan å se mig uppfixad så när vi klev ur bilen på Björnis så säger han; "Oj, jag hade glömt att det var så du såg ut...."
(Hade inte gått utan Nina! Tack tack tack...)
Som sagt middagen var jätte trevlig.
När vi kom hem så lyckades vi väcka Elise och det tog ett bra tag innan hon somnade om. Så länge så vi gick ner i förrådet och hämtade madrasserna och bäddade åt oss alla tre på golvet i tvrummet. Elise tjorvade ett tag men till slut somnade hon och jag och patrik såg en film senare under natten. Bond igen. Patrik somnade ju sist. :)

Idag har Pigan varit hopplös. Gråtit gnällt och surat hela dagen. Hon ger igen för att vi var borta igår antar jag. :)

Nu ska jag ta och klä på mig. Har gått i leggins och patriks T-shirt hela dagen, även på promenaden i STORMEN! Jessus vagen höll på å¨blåsa iväg så jag gick inte långt alls....

Imorgon är det ÖL som gäller. Patriks kusin ska kanske med med sin lilla son. :) Sen är det också träningspremiär. Inte bara för mig och Sophie utan även för Patte ponken! :) Kul kul!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Nog var du modig som vågade dig ut i blåsten! Sneglade ut idag och tänkte, näääääääääääää. . .



Hojja, jobbigt att hon tjorvar . Nu är Noah inne i en bra period, tack och lov!

2009-04-19 @ 21:01:13
URL: http://sannaxel.blogg.se/
Postat av: angelika

jo jag hade läppstift här en dag när vi åkte till stan, och micke blev helt så där liksom flörtig och tyckte att det var ju som snyggt !!! haha... man kanske skulle styla upp sig oftare.. ? kjam

2009-04-19 @ 21:54:40
URL: http://lillafrokenlycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0