Jobbig dag, påsk och allt!

Ja usch, jag känner mig hängig, trött och slut.
Att Elise tjorvat i natt gjorde inte saken bättre.
Hela den här dagen har varit motig och minsta lilla göromål har kännts jobbig. :(
Men nu tog jag mig i kragen nyss och rejsade genom lägenheten och plockade i ordning lite.
Sen har vi världens tvättberg eftersom allt som varit i fjällen måste tvättas. Patriks jacka och täckbyxor stinker rök.
Elises åkpåse luktar unket... Sen är det sängkläder, vanliga kläder, handdukar och den tvätten som väntade på oss här hemma.
Vill göra lite påskfint men jag känner mig osugen på det.
Känner mig skitig och hade behövt ta en dusch. Men jag oooorkaaaaaar inte...
Men jag måste ju på stan å handla... Kan ju inte gå ut såhär.

Har fått galt mycket PÅSK sms men orkar inte svara på dom.
Så Glad Påsk alla! :)
Allihopa. Glad påsk!
Om du sitter och undrar, månne om hon menar mig med?
Ja, det gör jag! GLAD PÅSK!



Nä jag måste ta mig i kragen och sticka iväg och stjäla lite påskris, köpa fjädrar, tulpaner och påskägg.
Åååååh så jooobbigt! Men jag MÅSTE. HEJ DÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0