Goooomorrrron..

Ja borde dra i väg på öppenlek idag. Nio och trettio är det dags för det...
Ska försöka göra mig i ordning i tid så vi tar oss iväg. Igår var vi ju bara hemma i princip, ja bortsett från en liten sväng förbi gammelfarmor som ändå inte var hemma. När vi klev in gen om dörren hemma så tog det ungefär 30 sekunder sp knackade tanten på våran dörr. :) Förvånad värre blev jag, hon tar sig inte tid att hälsa på folk direkt. Så det var himla kul!

Sen är det stallet i eftermiddag också ju.. Tjohoo! :)

*Hoppar till, sträcker på mig och stirrar stint ut genom fönstret*
MEN VÄNTA HÄR NU!!!!! DET ÄR JU FÖR FASEN SNÖ UTE!!!!
Men va fasen! Dom senaste dagarna har det ju varit typ tio grader ute och nu vaknar jag upp åsså är marken vit...
Suck. Jäkla April!

Hmm, justja, sen har jag fått meil om min bil. Det finns en sugen köpare.
Tjaaa, jag skulle ju behöva en större bil.... Hmmm.....

Translation: Snowing outside, jeeesus. When does it end? This afternoon its time for the stable and my riding lesson. Also i have a buyer for my car. Hmmmm... ??!! I do need a bigger car...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0