Gooo morron!

Elise kände nog på sig att pappa klivit upp jättetidigt i fjällen så hon skulle också upp före fan. :)
Kvart i sex gav jag upp och gick och gjorde kaffe/välling. :)
När jag kommer tillbaka in i sovrummet där Elise ligger i sin säng bakom en mur av täcken och kuddar jag byggt för att hon inte ska kunna krypa ut. Men lill tösen har sett en liten glipa mellan min madrass och ett av täckena precis i nedersta hörnet i hennes säng. Så damen låg på mage och grät och hade armen utstucken genom det lilla hålet. Hihi!
Såg ut som flivstidsängelsefångarna på TV. Samma desperation i henne som hos dom..
Utmattad efter en lång kamp sträcker hon ut armen i hopp om.....Lite välling! :)

Idag ska vi börja morgonen med att köra Vera och Emelie till Dundret och sen ska jag och Elise på Öppen Lek.
Tjihou! Förra veckan hade ju dom stängt...

Jag ska leka hårtämjare här innan det. Somnade med blött hår kring fem över nio igårkväll. Jessus så trött jag var!
Har inte ens märkt att jag somnat.... (Jaja, du vet vad jag menar!)

Nu har jag ett litet barn som klättrar upp för mitt ben... Måste kila...
Hejj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0