Gick å sova klockan åtta

Patrik skulle sitta uppe å se mer TV men han kom snart efter till min undsättning. Elise fick lägga sig i våran säng på en gång igår kväll. Så att hon skulle känna oss nära och kanske kunna slappna av lite mer.
Hon började med att bråka och krypa runt. Vägrade ligga ner.  Varje gång jag lade henne ner så vred hon upp kroppen och spjärnade emot och upp igen...
Patrik kom som sagt in och lade sig han med och vi hjälptes åt med att brottas med damen.
Elise verkade inte vara på väg att sova så jag erbjöd mig att bädda åt honom i gästrummet men han vägrade, han ville sova med oss. Precis som jag hade viljat.
Jag befarade det värsta och tänkte att ungen kommer aldrig somna. Vi lät henne krypa runt och tjorva mellan oss men fick inte krypa längre än så. Till slut så somnade hon "häng-liggandes" över min mage! :-O
Jag lät henne ligga så ett tag óch jag tittade på den Underbare Hugh Grant på trean en stund...
Tröttheten smög sig på och jag lade henne på sidan och PANG så sov jag.
Gumman har vridit sig och tappat tutten några gånger i natt varje gång har jag nästan fått panikattacker för jag var ivrädd för att jag inte skulle få sova.. Men natten gick lungt till... SKÖÖÖÖNT.
Jag har alltså fått sova. Nu ska vi käka gröt (stackars gumman kan inte äta välling ur flaskan åsså blir hon helt lessen å gråter...), sen dusch å sen promenad. Ska se om Rusu har tid med en fika! :)


BTW, syrran verkar ha nått som heter Denguefeber. Maximal otur med andra ord. Stackaren, hon börjar bli så van med sin feber så hon trodde hon var feberfri när hon egentligen hade 38.6..


Kommentarer
Postat av: Sanna

Bouäh! Stackars systra di . . . Andets lill-kusin åkte på den febern när de var i Thailand. Han var rätt dålig, men repade sig fort. Efteråt skröt han om att han haft den "sjukdomen" hihi. Han tyckte det var as-ballt!

2009-04-27 @ 10:46:39
URL: http://sannaxel.blogg.se/
Postat av: Hannah

GRATTIS till sömnen;P

2009-04-27 @ 12:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0