Fagge I Så ska det låta

Jamen för fasen! Slog på mitt favvo program Så Ska Det Låta och Fagge var ju med idag...
Sjöng precis Fredrik åkare och Cecilia Lind. Han gör den riktigt bra alltså! :Man ryser! :)
Sara Löfgren är också med,.. Gillar hennes röst skarpt.
Men åååh å Shirley Clamp också. Hon var ju med i Melodifestivalen när jag var artistvärdinna (som det kallades så fint! :)).. Härlig tjej. Hon gjorde en låt som hette Mr. History. Riktigt bra tyckte jag men inte resten av Sverige tyvärr! :(
Hon kom inte långt det året... Men det är en gööör go tjej som snusade friskt då... Hihi!

Kommentarer
Postat av: Lattepappan

Det var länge sen man tittade in här, men jag ska bättra mig helt klart. Hoppas allt är "dunderbra" med dig//Toni

2009-04-04 @ 00:11:19
URL: http://lattepappan.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0