Dundret

Jag och Elise åkte upp till Dundret och satte oss i pulkbacken och solade idag.
Två timmar var vi där. Elise sov sin vila åsså åkte vi lite pulka och åt lite smörgås! :)
Jättehärligt ute. Solen sken och massor med folk var i backen.
Vi var ute kanske två timmar men då fick Pigan nog.
Hon har ju inte så kul ute när hon inte kan röra sig ordentligt. Fullt med kläder på åsså kan man ju inte ligga i snön.
Inte kan man heller bara sitta i vagnen hur länge som helst...
Ganska irriterande att behöva sitta inne en  sån här fin dag.
Man blir helt slö och trött av att sitta inne.

Känner mig ganska Neggo så jag ska inte blogga så jag tar kål på din eventuella positiva energi!
Hejj hejj!


Kommentarer
Postat av: Tess trött tokig morsa

kul hittade dej av slumpen

la till dej på bloglovin

hoppas du kikar tillbax gillar de du ser och gör desamma



kram

2009-04-14 @ 09:18:10
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0