Detta slog mig när jag målade mascara...

... på mina girafffransar. Jag har ju dom sämsta fransarna i världen. När dom är au´naturell. Då är dom tunna, korta och pekar rätt ner över ögat (Därav namnet giraffransar, inte pga tjockleken).

Det som slog mig var hur jävligt kvinnoidealet är utarbetat!
Det är ju framtaget genom att gå igenom allt det som är absolut svårast att leva upp till.

Jag spaltar upp detta det blir lättast så...
Man ska alltså:

-Ögonfransar (som oftast är små, fjuniga och korta) Ska vara långa, täta, lite grövre, och tjocka. Ögonfransar tillsammans med huvudhåret är två av dom få saker som SKA vara tjocka på kroppen.

-Som sagt ovan ska huvudhåret vara tjockt svalligt och gärna låååångt. Men inga kluvna toppar. (Som mycket lättare uppstår med långt hår)

-Det enda håret på kroppen som är tjockt och tätt och växer fort är det håret som vi absolut inte ska ha. Som håret under armarna och på "Doris". Nä, det vaxar och rakar vi bort fort fort fort.... Varför ska det växa så bra just där? Varför inte på ögonlocken istället?

-Sen själva kroppen. Alla dom ställen på kroppen man som tjej samlar "allt" på det är just DOM delarna som vi ska vara som smalast på.

-Men när vi väl börjar bli smal så är det första som försvinner det enda vi vill ha kvar. Det stället vi vill vara feta på! Tuttarna.

(Irriterande är också när man har små bröst som jag. Då blev man gravid och tuttarna blev enorma! Tjihooo, tycker man. Men då växer magen ikapp och tuttarna ser inte alls särskillt stora ut. Hm! Typiskt! :))

Visst är det konstigt! Tänk hade det varit inne och sexigt att ha korta,tunna fransar. Könshår som växer fort. En liten bulldeg på magen, Ba donka-donk, lite kluvna hårtoppar, små bröst och korta naglar. Då hade jag varit värsta SEXBOMBEN utan nån som helst ansträngning! :)

OBS! Jag är ju naturligtvis en sexbomb. Men jag måste ju anstänga mig lite! Heheheee..... ;)


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Du ÄR en sex bomb. Utan mascara. Puss

2009-04-16 @ 13:08:35
Postat av: hannah

HAHA... De är ju verkligen så!!! :P

2009-04-16 @ 13:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0