Äsch va ska jag skriva här då?

Jamen tjeeeenare på er!
Käkat galet god middag idag. Jag lyckades verkligen idag. Marinerade kycklingfileer och Pommes till Patrik och wokgröönsaker till mig. En hemma gjord kallsås med crellefrelle, rödlök, grillolja, sweetchili....hmmm.....citron.... Ja en massa goks. Kommer inte kunna göra det en gång till dock. Har ingen aning om vad jag satte i den. Marinaden var också GRYM. Patrik berömde maten och använde blad annat dess ord:
AMERIKANSK RESTAURANG. (Vad han vet om det har jag ingen aning om! HIhi!) PROFFSIGT. JÄLITT BRA. MÅSTE GÖRAS OM. PROFFSMAT.

*Sträcker på mig lite extra... så nu är jag nästan en å sextio. Höhö*

Njaaaa, åsså har vi inte gjort så mycket. Jo sorterat och kollat Patrik jobbpapper och satt dom i ordning.
Våran fosterson Gustaf kom och hälsade på också och vi drack lite kaffe. Jag drog på löprunda (dukkti), kom hem å möts av ännu en hurtis. Keisu hade prommat hem till oss. Goade med Alva. Kollade Greys... Snyyyf snyyyyft. Hemskheter.
Käkade en morot och drack en liter vatten. Duschade och borstade tänderna. Väntar på Patrik som var tionde minut sätter handen för mobiltelefonmikrofonen och säger "Vänta älskling, vi ska mysa snart.. Gå inte å lägg dig än.." 
Denna mobil. Han pratar värre än en tonåring. Hihi!
Men nu har jag ganska ont i huvudet och ska nog lägga mig trots att min fjortis här hemma ännu är i telefon.

Ja hörrni sov gott!
Nattah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0