April väder som heter duga.

Det ser jag genom mitt fönster. Först skiner solen och nu är det stora lapphandskar som dalar tätt tätt tätt utanför fönstret. Det går knappt t se personerna som promenerar på andra sidan gatan. :) Galet!

Denna dagen har gått i städets tecken än en gång! :)
Klev upp i morse och började dammsuga och skura efter ett litet trassel. Hihi! :)
Tvättade några tvättmaskiner åsså på en liten promenad... Handlade hem varor till middagen (men glömde kaffet därför känner jag mig lite stingslig såhär efter maten). Lagade faktiskt palt idag. Mumsigt värre.

OH! Jojust, jag har också äntligen fått spjälorna på plats till Elises säng, hon kryper omkring så mycket när hon ska sova.
Har även hängt upp tavlorna Patrik fick i present av mig igår. Köpte tre små tavlor med blodtörstande vilda hajar med öppet gap. Hihi! :) Patrik är ju rädd för hajar men gillar ju att se på dom på TV....
Hajar och Hitler är hans favoritämnen.
Det är tack vare intensivt Discovery tittande. Hehe!
Jo, det fick Patrik igår och Elise fick ett set med en hink/kanna och en spade, en liten kratta, två små "sandkaksformar" och en stooor mjukisblomma.

Idag drog jag en snygging med lilltjejjen. Hon skulle vila men så kände jag att blöjan inte var torr. Lyfte upp henne och gick för att byta. På sköt bordet tar jag tag i blöjan och bara drar ner den (up n go bralla) ÅSSÅ HAR HON BAJSAT!!! Det var bajs överallt!! Efter benen på henne på bordet på golvat på mig... Gudars! Fick ropa på Patrik som även är rädd för barnbajs. :)


Idag ska vi nog se Så ska det Låta och sjunga och tävla mot varann... tror jag. Men vi ser ju.

Igår kväll var det lajbans här! :) Patriks jobbarkompis kom över på kaffe och käkade middag här. Jag for ju på lilla joggingturen och när jag kom hem var Keisu här också. Då knackar det på dörren och Oskar och Trassla kom. Strax därefter så var det en hel serie med dörrknackningar och Anki kommer injoggandes. Hon hade varit och solat och kom för att dricka igen glaset vatten jag stulit av dom tidigare. :) Hon joggade vidare åsså hör jag hur dörren öppnas igen. Denna gången Elises Godfather... Peter. Strax efter honom även Tant Rebecka. Så det var ett jäkla tryck på våran dörr.


Nämen vi har ju snabkaffe! Hejj!


Kommentarer
Postat av: mamma

Ni har full rulle där borta i G-vare ;-) Kram på er

2009-04-17 @ 19:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0