Alex Schulman FEJKAR allt

Var in på Sussies blogg och där fick jag veta om "Tabben" Schulman gjort i morse.
Kollade genast upp saken på kära vännen Youtube, Tusenapor, TheVoice.se och Aftonbladet.
Efter att ha sett två olika klipp är jag gaaanska så säker på att hela grejjen från början till slut är planerad av den där lilla räkan Schulman! :) Haha! Ja, han vet då hur man ska få uppmärksamhet och gratis reklam.
Ni ska se att Aftonbladet imorgon har en helsida Schulman. Minst! Eventuellt en halvsida till om andra "kupper" han gjort.

Ja man måste ge en liten eloge för hans uppfinningsrikedom. Men ajajaj... Han kommer aldrig kuna ses som seriös. Men men, snart har han tjänat ihop så mycket pengar så han behöver inte va seriös någonsin.


Kommentarer
Postat av: Sussie

jasså, var det ett planerat skämt... fan va lurad jag blev! hehe. Jag trodde han hade fått ett regält hjärnsläpp i morse. hehe

2009-04-15 @ 15:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0